"איפה הח"כים החרדים? יוקר המחיה הכי חשוב" | הפרשנים

מערכת האתר 3 Comment on "איפה הח"כים החרדים? יוקר המחיה הכי חשוב" | הפרשנים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יועץ התקשורת גואל ועקנין לדוד חכם ובצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר": הנציגות החרדית צריכה לבוא ולהסביר מה קורה. יוקר המחייה הוא הדבר הכי חשוב לציבור החרדי. הרפורמה המשפטית הייתה טעות ממדרגה ראשונה". עו"ד רוני פאלוך ניסה להסביר: "לא מגן על הנציגים שלנו, אבל אנחנו לא ילדים קטנים. במפלגות החרדיות לקחו תיקים כלכליים והם עושים מאמצים להוריד את המחירים. אף אחד בהבטחות הבחירות לא חשב שהוא ילחץ על כפתור של פיתרון"

גואל ועקנין סייג: "אף אחד לא חשב שיהיה כאן 'הוקוס פוקוס' – אבל הציבור רוצה לדעת מה התוכניות שיורידו את מחירי הדיור. תקחו שנה, אבל אנחנו מחכים לירידות עוד שנה. איפה ההודעות של אבוטבול על כל כוסברה ונענע במשרד החקלאות? עוד מעט טסלר ופרוש יוציאו הודעות לעיתונות על מירון. איפה אתם? יוקר המחיה חשוב יותר!"

האזינו



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הם ישנים. נראה שלא מעניין אותם כלל יוקר המחיה ולא חוק הגיוס…

    1. הם לא ישנים.
      הם עסוקים בענייני הג'ובים שלהם…
      והם ממש לא אשמים שהציבור התמים מאמין להבטחות בחירות…..

  2. 2

    טיפשותו וחוצפה במקום למקד את החץ נגד אלו הגורמים לפיחות השקל שהיא גורם דומיננטי ביוקר המחיה שהיא באשמת המפגינים בקפלן שמנוהלת ומוסת על ידי ראשי האפוזיציה באים להאשים את החכים החרדים באי אכפתיות או אי עשייה הממשלה הזאת עושה את המקסימום בנתיבות הקיימות הכלי ללחום נגד יוקר המחיה היא תקציב המדינה ולא בטוח שיעבור בגלל הפלונטר של הגיוס